Wednesday 18 December 2013

Salam

Hai.

Salam Kenal . . First post tak tahu nak cakap apa. Konon nak tulis bahasa melayu standard lah tak nak tulis yang singkatan je. Tapi tengok la kan. Mana tahu.

Sebenarnya aku dulu dah ada blog. Tapi dah lupa password sebab lama sangat tak buka. Kali ni nak cuba rajin update blog. Nak fokus dekat resepi masakan, makeup, scarfs dan sudah tentu la life aku. 

Aku suka sangat baca blog orang lain, Sebab kadang-kadang kita boleh tahu pengalaman dia melalui apa yang dia tulis. Sangat membantu sebenarnya. Tak kisah la orang baca atau tak ada orang follow tapi sekurang-kurangnya dapat tolong orang lain. InsyaAllah siapa tahu kan?

Meh nak cerita serba sedikit pasal aku;

- Orang panggil wanie
- Hobi aku window shoppping
- Suka dengan Kasut, Beg, Scarf, Shawl dan barang makeup. Tapi bukan yang glemer. Simple je.
- Dah kahwin. Nama suami Lampard.
- Suka makan. Tapi tak suka manisan. 
- Keje? baru resign. 
- Suka baca novel
- Suka warna Pink and black.
- Layan Running Man tiap-tiap minggu. K-drama kadang-kadang je.
- tu je kowt.... 

okay. terima kasih baca . bye . 


0 comments:

Post a Comment