Saturday 20 December 2014

Pepper Lunch


As Salam

Kalau bercakap pasal makanan mesti meleleh air liur kan bila teringat kan makanan? Semua nya sedap tak kira lah fast food ke asalkan boleh makan. Yummy! Okay la this time aku nak story pasal makan dekat pepper lunch. 

Mula-mula tu dekat foodcourt mid valley aku tengok dorang nie dok tengah makan dalam kuali panas. Pegghh nampak sedap je. Waktu tu tak tahu apa benda. Ok! Batak disitu. Entah macam mana tergerak hati nak pergi salah satu stall kat foodcourt tu dan itulah first time makan "Beef Pepper rice". Sedap sangat. dahla makan panas-panas siap ada sup pulak tu. Waktu tu aku beli termasuk tax cuma RM10.50. 

Nie menu dekat Pepper lunch :



Baru-baru nie aku dengan husband pergi makan Pepper Lunch dekat Sunway Piramid. Lebih kurang 2 kali jugak la pergi makan. Aku order macam biasa "Beef Pepper rice" dan husband "Curry rice with chicken and mushroom".  Tapi dekat piramid lain sikit kalau nak sup kena tambah rm6 sekali dengan air.





Kalau nak try makanan jepun dan konsep dia DIY boleh la datang dekat Pepper lunch. Setakat yang aku pergi cuma dekat Midvalley dan sunway piramid.

Lebih lanjut boleh klik link kat bawah:


Terima Kasih,


0 comments:

Post a Comment