Sunday 22 May 2016

lost for a while

Assalamualaikum...

Wahh dah lama rasanya aku menyepi dari dunia blogging ni. Terasa kekok nak menulis pada mulanya,Seperti tak tahu apa nak dikatakan. Kadang tu ada juga terfikir "eh,ade ke org view blog aku".

Rindu betul dekat blog masa last tulis tu pregnant at 3rd trimester. Banyak jugakla yang aku rekod pengalaman masa mengandung. i'm proud..wink wink wink...hihihihi

Bukannya merajuk dan hilangkan diri tetapi laptop kesayangan aku rosak dan itu sahaja alasan aku tak dapat menulis lagi. Yang paling terasa tu aku tak dapat tulis pasal kenangan aku dan Zara waktu dia dari newborn dan sekarang dah 1tahun 2 bulan. Sayang betul.. tak pelah aku cuba jugak ingat kan so i can record in my blog.

So from now on i will try my best to do blogging.

Thanks for reading.

Love,
wanie.


0 comments:

Post a Comment