Sunday 4 January 2015

Majlis Pertunangan my lil sis


Assalamualaikum..

Tahniah kepada adikku, selamat bertunang dengan jejaka pilihan hatimu. (cewahh mesti kau ketawa berdekah-dekah kan aku tulis ni..). BTW congrats my dear! Satu-satunya adik perempuan aku. (zakur jgn jeles pulak!)

Dulu masa kecik aku teringat yang aku pernah buli dia. Sebab perangai dia yang suka merepot dekat arwah abah. Jadi aku pun memulakan sesi membuli. Al maklum la kakak dia kan dah besar. Tapi yang peliknya pantang kalau ada orang buli adik aku. Siap dulu masa kat flat Ampat Tin, aku ada cari gaduh dengan budak situ jugak. Siapa buli adik aku, jaga la. Konon tu trademark dulu. hehe. Sekarang ni suh cik abang jaga kan kau eh! tak kuasa ahkak.

Okay la move on next topic, majlis tunang dia ni memang agak cepat dan paling tercepat famili aku pernah buat majlis. Mula-mula tak nak buat majlis nak tunang nak akad nikah nikah terus. But lastly cancel ! nikah tahun depan (2015).









Kek beli dekat area rumah je



Veil tempah online je. Punya lah susah nak cari color beige. Last amik yang off white je.


Kawan-kawan mak yang banyak tolong untuk majlis ni. TQ acik2


selfie ke wefie ke ni?




with her best fren 4eva



Much Love.

0 comments:

Post a Comment